Reklam Alanı

Bakan Koca, ‘asker uğurlamaları’ ile ilgili açıklama yaptı

Bakan Koca, ‘asker uğurlamaları’ ile ilgili açıklama yaptı
📅 Haziran 30, 2020 📂 ASAYİŞ 🔊

Sağlık Bakanı Koca, Covid-19 tedbirlerine uyulmadan düzenlenen asker uğurlamalarıyla ilgili, “Uğurlamaları bu şekilde yapanlar, kendilerine iyilik, arkadaşlarına arkadaşlık yapmıyor” sözleriyle tepki gösterdi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından ‘asker uğurlamalarıR17; ile ilgili açıklama yaptı.

Bakan Koca, son günlerde tedbirlere uyulmadan asker eğlencesi düzenlendiği haberlerinin arttığını belirterek, “Uğurlamaları bu şekilde yapanlar, kendilerine iyilik, arkadaşlarına arkadaşlık yapmıyor. Arkadaşının vatani görevine pozitif tanı konmuş olarak başlamasını, hangi arkadaş ister?” açıklamasını yaptı.

kaynak:TRT HABER

12px; margin: 30px 0; padding: 15px 0; border-top: 1px solid #eee; border-bottom: 1px solid #eee; flex-wrap: wrap;"> ; background: #1877F2;">

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir