Reklam Alanı

Barcelona, Dinamo Kiev’i 2-1 yenerek, 3’te 3 yaptı

Barcelona, Dinamo Kiev’i 2-1 yenerek, 3’te 3 yaptı
📅 Kasım 5, 2020 📂 ASAYİŞ 🔊

UEFA Şampiyonlar Ligi G Grubu 3. hafta maçında İspanyol ekibi Barcelona ağırladığı Ukrayna temsilcisi Dinamo KievR17;i 2-1 yenerek, 3’te 3 yaptı.

Camp Nou’da oynanan mücadelede Barcelona’ya galibiyeti getiren golleri 5. dakikada penaltıdan Lionel Messi ve 65. dakikada Gerard Pique attı.

KAYNAK:TRT SPOR

12px; margin: 30px 0; padding: 15px 0; border-top: 1px solid #eee; border-bottom: 1px solid #eee; flex-wrap: wrap;"> ; background: #1877F2;">

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir