Reklam Alanı

Başkan Samancı `dan Regaip Kandili mesajı

Başkan Samancı `dan Regaip Kandili mesajı
📅 Şubat 18, 2021 📂 Bugün 🔊

Ağrı İli Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mehmet Nuri Samancı, Regaip kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Samancı, Regaib Kandığının mağfiretin, bereketin ve lütfun bol olduğu 3 ayları müjdeleyicisi olduğunu söyledi.

Samancı , “Regaip Kandilinin Başta Ağrı İlimiz olmak üzere Türkiye ve Tüm insanlığa sağlık, barış ve huzur getirmesini diliyorum” dedi.

SERVET SAMANCI –AĞRI

2" class="etiket-link">12px; margin: 30px 0; padding: 15px 0; border-top: 1px solid #eee; border-bottom: 1px solid #eee; flex-wrap: wrap;"> ; background: #1877F2;">

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir