Cumhurbaşkanı Erdoğan, Almanya Başbakanı Merkel ile telefonda görüştü. İkilinin görüşmesinde Libya ve SuriyeR17;deki gelişmeler ele alındı.
İki liderin görüşmesinde Libya ve Suriye’deki gelişmeler değerlendirildi, ekonomi ve turizm başta olmak üzere ikili ilişkilerin geliştirilmesine yönelik adımlar ele alındı.
Erdoğan ve Merkel, COVID-19 ile mücadelede ve salgın sonrası dönemde iş birliği yapılabilecek konuları da görüştü.
kaynak:TRT HABER
Ghana Gazetesi