Reklam Alanı

Mehmetçikten Moral Mektubu Gönderen Öğrencilere Teşekkür

Mehmetçikten Moral Mektubu Gönderen Öğrencilere Teşekkür
📅 Mayıs 26, 2021 📂 Bugün 🔊

Mardin İl Jandarma Komutanlığında görevli Mehmetçikler, Muğladan 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi’nin 106. yıl dönümü nedeniyle kendilerine mektup gönderen öğrencilere videolu mesajla cevap yolladı.

Bazı Mehmetçiklerin de öğrencilere duygusal ifadelerin yer aldığı mektupla karşılık verdikleri, Türk bayrağı apoleti, öğrenci adına yazılmış askeri künye, askeri apolet, kitap, ajanda ve kalem gibi hediyeler gönderdikleri görüldü.

Muğla Milli Eğitim Müdürü Pervin Töre, öğrencilerin vatani görevini yapan askerlere, yüreğindeki sevgiyi, saygıyı, vefayı ve minnet duygusunu kaleme aldıkları mektuplar gönderdiğini hatırlattı.

Hem Bizler Hem De Çocuklarımız Çok Mutlu Olduk
Öğrencilerin de Mehmetçikten aynı duygularla karşılık almanın sevincini yaşadığını dile getiren Töre, “Hem bizler hem de çocuklarımız çok mutlu olduk. Son derece gurur duyduk. Mektuplar sayesinde vatani görevini yapan askerlerimiz ile geleceğe hazırladığımız öğrencilerimiz arasında gönül köprüsü kurduk. Tüm askerlerimize vatani görevlerinde başarılar diliyor, sağlıklı ve mutlu bir ömür geçirmelerini temenni ediyorum” sözlerini kullandı.

Kaynak:https://www.icisleri.gov.tr/mehmetcikten-moral-mektubu-gonderen-ogrencilere-tesekkur

12px; margin: 30px 0; padding: 15px 0; border-top: 1px solid #eee; border-bottom: 1px solid #eee; flex-wrap: wrap;"> ; background: #1877F2;">

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir