Reklam Alanı

Sağlık Bakanı Koca,salgının mevki ayrımı yapmadığını söyledi

Sağlık Bakanı Koca,salgının mevki ayrımı yapmadığını söyledi
📅 Temmuz 21, 2020 📂 ASAYİŞ 🔊

Sağlık Bakanı Koca, COVID-19 ile mücadelenin birlikte yürütülmesini gerektiğini hatırlatarak, salgının mevki ayrımı yapmadığını söyledi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabı TwitterR17;dan açıklama yaptı.

Bakan Koca açıklamasında, COVID-19 salgınıyla mücadelenin hastalığa yakalanmış olanlara bırakılmaması gerektiğini ifade ederek, “Bu konuda, yanlış yere ısrar etmeyelim” dedi.

Koca ayrıca, “Dünyanın şu ana kadarki tecrübesine göre, salgın; sosyal sınıf, sosyal statü, zengin yoksul, köşe yazarı, gazete okuru, amir, memur, halk, mevki sahibi ayrımı yapmıyor” sözleriyle virüsün tehlikesini bir kez daha hatırlattı.
kaynak:TRT HABER

12px; margin: 30px 0; padding: 15px 0; border-top: 1px solid #eee; border-bottom: 1px solid #eee; flex-wrap: wrap;"> ; background: #1877F2;">

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir