“Türkiye Şehitlerini Anıyor” Etkinliği
18 Mart 2015’te başlatılan “Türkiye Şehitlerini Anıyor” etkinliği kapsamında;
08 Eylül 2021 Çarşamba günü saat 14.00’te, Harbiye Askerî Müzesi ve Kültür Sitesi Komutanlığında, Birinci Dünya Savaşı şehidi Piyade Onbaşı Bekir (Sivas10089" class="etiket-link">) ve Kore Savaşı şehidi Piyade Er Hamza Çevik (Niğde); şehitlerin yakınları, müze ziyaretçileri ve öğrencilerin katılımıyla anıldı. Tüm şehitlerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz.
Kaynak:https://www.msb.gov.tr/SlaytHaber/1092021-20017
Ghana Gazetesi